Już jest Beach Villa !! W wiadomości pisało że kosztuje bardzo mało a ich zdaniem bardzo mało to 199 sd xD Dam wam fotki tego co się dzisiaj zmieniło wraz z BV :
Na obrazku 1 widzimy nasz apartament . Jest tam Penthouse , Beach Villa i nasz apartament .
Na obrazku 2 mamy sklep Beach Villa . Na czerwono zaznaczyłam ofertę naszej Villi ;) I jeszcze ta kłódka . Rzeczy z tą kłódką są tylko dla posiadaczy BV .
Jak wam się podoba ??
poniedziałek, 23 maja 2011
piątek, 20 maja 2011
Nowy super sklep ;)
Dzisiaj każdy dostał taką oto wiadomość :
Informuje ona o nowym sklepie w Starplazie który nazywa się Riveria . Sklep bardzo mi się podoba bo jest tam dużo ładnych rzeczy , zwłaszcza takie na plaże , ceny nie są duże , kupować mogą SS i NSS . A to są piętra sklepu Riveria
Informuje ona o nowym sklepie w Starplazie który nazywa się Riveria . Sklep bardzo mi się podoba bo jest tam dużo ładnych rzeczy , zwłaszcza takie na plaże , ceny nie są duże , kupować mogą SS i NSS . A to są piętra sklepu Riveria
Bluzka HB
Właśnie pojawiła się bluzka z HB . Nie jest ona ładna :( Ma mdłe kolory ( ale kokardki ładne ) . Kosztuje 16 sd i nie jest tego warta .
poniedziałek, 16 maja 2011
niedziela, 15 maja 2011
2 HB
Oj o jednym zapomniałam napisać xd . A więc jest to śliczna , szkoda że różowa :( sukienka :) Kosztuje 21 sd , jak będę tyle miała to kupię :) A to jest ona :
A teraz o dzisiejszym HB . Jest to śliczna spódniczka :) Bardzo mi się podoba i kosztuje tylko jak na taką ładną 16 sd :) Na 100 % ją kupię :) A to jest ona :
A teraz o dzisiejszym HB . Jest to śliczna spódniczka :) Bardzo mi się podoba i kosztuje tylko jak na taką ładną 16 sd :) Na 100 % ją kupię :) A to jest ona :
piątek, 13 maja 2011
No nie ...
Od dzisiaj nasze National Cover Girls latają xD Jak weszłam na stardoll to patrze NCG lata na okładce . Wg mnie to jest już przesada , żeby za każdym zalogowaniem widzieć jakieś głupie błędy ;( Niedawno na awatarze było widać nogi itp. A to co dzisiaj widziałam i chyba każdy widział na okładce :
środa, 11 maja 2011
Metamorfoza AsiulaxD
Zrobiłam tym razem metamorfozę dla AsiulixD .
PRZED :
Wszystko spoko oprócz brązowych policzków :(
PO :
Wiem że lubisz konie więc dałam naszyjnik z koniem ;) Włosy pomalowałam fioletowymi pasemkami i nałożyłam na nie okulary ;) Uważam że jest spoko ;P
PRZED :
Niezbyt mi się podoba :( ale podkolanówki fajne ;)
PO :
Dałam czarną bluzkę na długi rękaw , bluzkę pod spód jako " spódnicę " , rajstopy w panterkę zaprojektowane przez Etanę i czarne kozaczki :) Jak się podoba ? Napiszcie
PRZED :
Wszystko spoko oprócz brązowych policzków :(
PO :
Wiem że lubisz konie więc dałam naszyjnik z koniem ;) Włosy pomalowałam fioletowymi pasemkami i nałożyłam na nie okulary ;) Uważam że jest spoko ;P
PRZED :
Niezbyt mi się podoba :( ale podkolanówki fajne ;)
PO :
Dałam czarną bluzkę na długi rękaw , bluzkę pod spód jako " spódnicę " , rajstopy w panterkę zaprojektowane przez Etanę i czarne kozaczki :) Jak się podoba ? Napiszcie
wtorek, 10 maja 2011
H B
Oto i mamy nowy Hot Buys ;) Są to bardzo kolorowe krótkie spodenki i kosztują 10 sd i są dla SS . Dla mnie są zbytnio kolorowe ale nie wykluczone że zaraz będą w moim apartamencie ;) A wam się podobają ??
Darmówka
Żeby ją dostać trzeba wziąć udział w tym konkursie : http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1247
Jest to konkurs pt.: Konkurs Eurowizji . Tą darmówką jest ładna sukienka ;)
Jest to konkurs pt.: Konkurs Eurowizji . Tą darmówką jest ładna sukienka ;)
niedziela, 8 maja 2011
Metamorfoza ShowMissMartha
Hej to moja 1 metamorfoza na tym blogu . Jest to metamorfoza ShowMissMarthy ;)
PRZED:
Lalka i makijaż bardzo mi się podobają ;) Makijaż jest świetny i kolorowy , a fryzurka bardzo pasuje :)
PO:
Zmieniłam makijaż na różowy , ponieważ ta jedyna kompozycja którą stworzyłam mi się podobała :P Włosów nie zmieniałam bo mi się podobają :) Dodałam jeszcze te jakby "uszy" z Sunny Bunny i ok :P
Teraz ubiór :)
PRZED :
Ubiór jest po prostu świetny !! Pomysłowy i dopasowany . Podoba ni się ta bluzka z Hello Kitty :)
PO :
Wybrałam te ciuchy , bo fajnie ze sobą wyglądają :)
Oceńcie , czy się podoba czy nie ?
PRZED:
Lalka i makijaż bardzo mi się podobają ;) Makijaż jest świetny i kolorowy , a fryzurka bardzo pasuje :)
PO:
Zmieniłam makijaż na różowy , ponieważ ta jedyna kompozycja którą stworzyłam mi się podobała :P Włosów nie zmieniałam bo mi się podobają :) Dodałam jeszcze te jakby "uszy" z Sunny Bunny i ok :P
Teraz ubiór :)
PRZED :
Ubiór jest po prostu świetny !! Pomysłowy i dopasowany . Podoba ni się ta bluzka z Hello Kitty :)
PO :
Wybrałam te ciuchy , bo fajnie ze sobą wyglądają :)
Oceńcie , czy się podoba czy nie ?
piątek, 6 maja 2011
Nowy HB
Jest nowy HB . Jest to zielony strój kąpielowy za 17 sd ( nie opłaca się ) i go nie kupię :( Ale przyznam ma ciekawy krój :)
środa, 4 maja 2011
Zapomniałam o HB :(
Zapomniałam że wczoraj wyszło nowe HB . Jest to taka ozdoba do włosów w sklepie SPLENDID i kosztuje 9 sd i jak zwykle dla SS . Ja nie kupuję bo mi się nie przyda za bardzo . A wy kupicie ??
( Nie patrzcie na doll xd , wiem masakra bez dodatków )
( Nie patrzcie na doll xd , wiem masakra bez dodatków )
Nowe Styled Outfits
Dzisiaj pojawiło się nowe Styled Outfits . Nazywa się Ethereally Hip Styled Outfits ( trudniejszej nazwy nie mogli dać ?? ) . Kolekcja jest taka trochę czarna , ale to nic :) Jak zwykle nie ma nic za bardzo ładnego :( Ale to nic może się coś znajdzie ?? A wam się podoba ??
Oferta
Właśnie doszła do wszystkich wiadomość o nowej ofercie , czyli o 50% więcej stardollarów przy zakupie ich lub zakupie ss . Jest to fajna oferta ponieważ gdy doładuje się sd za 11 zł ( czyli 120 sd ) dostaniemy ich aż 180 :) Moim zdaniem oferta fajna :)
Nowa kolekcja
Wyszła nowa kolekcja z różnymi gadżetami . Nie ma tam pięknych i przydatnych rzeczy :( Więc nie mam zamiaru patrzeć do tego sklepu . A wam się podoba ?? A to list który każdy z nas dostał :
niedziela, 1 maja 2011
Starplaza Archive
Dzisiaj do sklepu Starplaza Archive doszły nowe rzeczy . Jak zwykle piękne nie są ale kilka rzeczy wpadło mi w oko ;) A to co czerwoną otoczką zaznaczyłam to trochę nie widoczne podkolanówki . A i jeszcze 2 sukienki były na 2 stronie , to one
Ta czarna jest nawet ładna ;) Ogólnie rzeczy wyglądają jak ze śmietnika :( Na wielu ubraniach na metce pisze jakieś Sherr czy coś . A wam się podobają ?
Ta czarna jest nawet ładna ;) Ogólnie rzeczy wyglądają jak ze śmietnika :( Na wielu ubraniach na metce pisze jakieś Sherr czy coś . A wam się podobają ?
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)




























